Σας ευχαριστoύμε που μας τιμάτε με την παρουσία σας!!!

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Decoupage σε τραπεζάκι(τεχνική παλαίωσης με κερί)

Η γνωστή διαδικασία.Τρίβω με το τριβείο όλο το παλιό λούστρο και περνάω το πρώτο χέρι με ριπολίνη νερού,ένα ανοιχτό χρώμα.Εδώ έχω επιλέξει το χρώμα του κρίνου.Όταν έχει στεγνώσει καλά σχεδόν μετά από μία ώρα περνάω με ένα κερί(ρεσώ) τα σημεία που θέλω να εμφανίσω αργότερα.Με ένα δεύτερο χρώμα πιο σκούρο περνάω πάνω από το χρώμα του κρίνου.Εγώ επέλεξα το σπαγγί.Μόλις στεγνώσει πολύ καλά,με ένα λεπτό γυαλόχαρτο τρίβω στα μέρη που έχω βάλει το κερί.Αμέσως εμφανίζεται το από μέσα χρώμα.

Σκουπίζω καλά τα υπολείμματα και μετά με την κόλλα decoupage κολλάω το σχέδιο που έχω επιλέξει.Τέλος λουστράρω με αρκετές στρώσεις επιμένοντας στα σημεία που έχω βάλει το κερί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου