Σας ευχαριστoύμε που μας τιμάτε με την παρουσία σας!!!

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Decoupage και τεχνικη παλαίωσης σε τραπεζάκι(με κάσια)

Τραπεζάκι σαλονιού

Ένα παλιό τραπεζάκι των γονιών μου που βρισκόταν στην αποθήκη έγινε και πάλι χρήσιμο.


Ξεκινάω τρίβοντας όλο το τραπέζι με ψιλό γυαλόχαρτο,κάποια τμήματα με το τριβείο και κάποια με το χέρι.Πολύ δουλειά και δύσκολη.Θέλει υπομονή....και βοήθεια από τον σύζυγο :)
Αφαίρεσα όλο το παλιό λούστρο γιατί επέλεξα να το βάψω με κάσια,υδατοδυάλιτη,και δεν πρέπει να έχει πουθενά λούστρο.
Την κάσια την προμηθεύτηκα από το χρωματοπωλείο και πλέον είναι έτοιμη σε μπουκάλι.Μπορείτε άμα θέλετε να χρησιμοποιήσετε και σκόνη.Αλλά είμαι της άποψης γιατί να παιδεύεστε παραπάνω;Υπάρχουν πολλά χρώματα.Εγώ θα χρησιμοποιήσω σκούρο καρυδιά.
Απλώνω με σφουγγάρι ή με πινέλο και μετά από 4 με 5 λεπτά σκουπίζω ότι περισσέυει με βρεγμένο πανί.Επιμένω με το πανάκι σε σημεία που θέλω να φανεί το ξύλο από μέσα ή τρίβω λίγο με το γυαλόχαρτο το ψιλό για να κάνω την παλαίωση.
Στην πάνω επιφάνεια κάνω decoupage το σχέδιο που έχω επιλέξει και τελειώνω με αρκετά στρώματα λούστρο.
Λυπάμαι που δεν έχω περισσότερες φωτογραφίες,στο επόμενο θα είμαι περισσότερο οργανωμένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου